; بازدید هیئت مدیره اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری كشور از قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین كشور در مهران
  • time : 02:20
  • Date : Fri Aug 23, 2024
  • news code : 9252
بازدید هیئت مدیره اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری كشور از قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین كشور در مهران
اعضای هیئت مدیره اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با حضور در شهر مهران تشکیل جلسه و از خدمات صورت گرفته توسط قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور در امر جابجایی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، اعضای هیئت مدیره اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور روز چهارشنبه 31 مرداد ماه با حضور در شهر مهران از خدمات ارائه شده توسط قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور در امر جابجایی زائرین اباعبدالله الحسین (ع) بازدید بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش، محمد مهدی احمدی مدیرکل پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این بازدید شرکت و از آخرین اقدامات صورت گرفته قرارگاه مطلع گردید.

مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین کشور در این دیدار، از شروع فاز اول عملیات عمرانی ایجاد و ساخت این قرارگاه در زمینی بمساحت 30 هکتار در نقطه صفر مرزی گفت: این قرارگاه که مزین بنام حضرت رقیه (س) می‌باشد جهت اسکان و دپوی ناوگان مشارکت کننده در امر جابجایی زوار اربعین احداث می‌گردد.

ضامنی افزود: با توجه به کمبود زیر ساخت‌های موجود در مرز مهران و حضور بیش از 1000 دستگاه اتوبوس و ون در این مرز جهت جابجایی زائرین در پیاده روی اربعین، نیاز به یک پایگاه با امکانات مناسب است تا بتوان خدمات دهی مناسب ارائه نمود که این موضوع در دستورکار صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی در ادامه این بازدیدها در دیداری صمیمی با رانندگان ناوگان مستقر در مرز مهران ضمن خسته نباشید به خادمین حسینی(ع) این قرارگاه، از وضعیت اسکان، پشتیبانی و رفاهی موجود مطلع و دستورات لازم جهت رفع کمبودها و مشکلات مطرح شده توسط رئیس قرارگاه صادر گردید.

Average :  4.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0