; از دست اندركاران مشاركت كننده در عملیات بزرگ حمل و نقل اربعین حسینی (ع) تقدیر كرد
  • time : 18:49
  • Date : Sat Aug 31, 2024
  • news code : 9253
مسئول قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در پیامی:
از دست اندركاران مشاركت كننده در عملیات بزرگ حمل و نقل اربعین حسینی (ع) تقدیر كرد
مرتضی ضامنی مسئول قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی(ع) در پیامی از دست اندرکاران و مدیران سازمان‌های حمل و نقل مسافر شهری شرکت کننده در عملیات بزرگ اربعین تشکر و تقدیر نمود .

به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمل و نقل مسافر شهری کشور، مرتضی ضامنی مسئول قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی(ع) در پیامی از دست اندرکاران و مدیران سازمان‌های حمل و نقل مسافر شهری شرکت کننده در عملیات بزرگ اربعین تشکر و تقدیر نمود .

در متن پیام آمده است:

در عملیات عظیم پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳، خادمان پرتلاش حمل و نقل شهری با جان و دل به خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) پرداختند و نقش بسزایی در تسهیل زیارت میلیون‌ها زائر ایفا کردند. در گرمای سوزان ایام اربعین، شما عزیزان با همراهی زائران حسینی، کاروان عشق را به مقصد رساندید. عملیات گسترده حمل و نقل در مرزهای هشتگانه و چهار محور در خاک عراق، منجر به ثبت جابجایی بیش از ۷.۵ میلیون سفر شد، جابجایی بزرگی  که تنها با برنامه‌ریزی دقیق ، تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خادمان این عرصه ممکن گردید.

خدمت‌رسانی بی‌وقفه شما در شرایط سخت و طاقت‌فرسای پیاده‌روی اربعین، نمادی از عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و خدمت به زائران حسینی است. به پاس این تلاش‌های ارزشمند، از درگاه حضرت باریتعالی برایتان استجابت دعای شریف: «اللَّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ (علیه السلام)» را مسئلت دارم. و از زحمات تمامی دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل شهری که در این رویداد عظیم مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

 

خادم الحسین(ع) مرتضی ضامنی

مسئول قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0