; حضور مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در آئین تكریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ 
  • کد خبر : ۸۰۹۷
next    /  2 prev
حضور مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در آئین تكریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا
آئین تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شاغل در شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت صبح امروز در محل سالن اجتماعات شهرداری مرکز برگزار شد.

آئین تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهداء شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری، رحیم ملاحسینی رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز و پرویز عباس نژاد مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برگزار شد.

در این مراسم رحیم ملاحسینی رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز اظهار کرد: روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین گنجینه برای  بهره مندی مدیریت شهری است چراکه همیشه فرماندهان دفاع مقدس در عملیات ها در خط مقدم حاضر بوده و نیروها را مدیریت می‌کردند.

وی ادامه داد: متکی بودن  به راه و روش شهدای گرانقدر در تمامی امور یقینا رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.​

مراسم "شکوه ایثار" با هدف تکریم خانواده محترم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت روز شهدای گرانقدار، جانبازان سرافزار و ایثارگران دلیر برگزار شد.

در بخش دیگری از  این مراسم گروه سرود کانون جوانان بسیج به اجرای برنامه پرداخته و در پایان چند تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل شهرداری تبریز مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه شده:

https://bus.tabriz.ir/News/4071

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0